
دیدی داداشم رفتی و هیچ کس حرمتی نگه نمیداره گریه ها تموم شد و اعلامیه ها زیر دست و پاها گم میشه عکس های نازنینت روی زمین پخش میشه اونجا زیر خاک بهت خوش میگذره؟ نگرانتم برادر نگران آرامشتم کاش بودی و برای دخترکم لالایی میخوندی بودی و از خاطره های قدیمی، خاطره جیش کردن من روی مُُهری که داشتی نماز میخوندی رو تعریف میکردی کاش بودی و قابلمه غذا رو از دست ناخونک زدن هات قایم نمیکردیم داداشم، راحت بخواب xa0...
ادامه مطلب