خسته ام

خرید بک لینک

شاید اگه تو بودی...

تو! دوست خوب قدیمی!!!

تویی که حتی خودت هم نمیدونی بودنت برام چقدر آرامش بخش بود...

شاید اگه تو بودی، حال این روزهای من بهتر بود

خرابتر از خرابم!

خسته از حرفها و گلایه ها و توهین ها و تحقیرها

...

دخترکم پناه خرابی های من شده، خدایا شکرت که هست...

+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 1:25 توسط |
آقای همسر جان...

ما را در سایت آقای همسر جان دنبال می‌کنید

برچسب: خسته, نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:41

صفحه بندی