رفتی و هیچ کس حرمتی نگه نمیداره
گریه ها تموم شد و اعلامیه ها زیر دست و پاها گم میشه
عکس های نازنینت روی زمین پخش میشه
اونجا زیر خاک بهت خوش میگذره؟
نگرانتم برادر
نگران آرامشتم
کاش بودی و برای دخترکم لالایی میخوندی
بودی و از خاطره های قدیمی، خاطره جیش کردن من روی مُُهری که داشتی نماز میخوندی رو تعریف میکردی
کاش بودی و قابلمه غذا رو از دست ناخونک زدن هات قایم نمیکردیم
داداشم، راحت بخواب
آقای همسر جان...
ما را در سایت آقای همسر جان دنبال میکنید
برچسب: برادر,برادران لاریجانی,برادران کارامازوف, نویسنده: بازدید: 60