آقای همسر جان

متن مرتبط با «دلم گرفته است» در سایت آقای همسر جان نوشته شده است

خواسته های نابجا

  • نیلوبلاگ

    دلم عزت و احترام میخواد...xa0 دلم میخواد برگردم به زمان مجردی، تو نباشی، اطرافیان نباشن، فقط زهراساداتم باشه... دلم کمی، فقط کمی درک و شعور اطرافیانم رو میخواد... بفهم بیشعور xa0...

    ادامه مطلب
  • دلم گرفته

  • نیلوبلاگ

    میدونی اینجا! حتی دلم نمیاد بگم دلم از کی گرفته... وقتی از محسن دلم گرفته باشه راحت می گم، یا هر کس دیگه، ولی مادر انگار فرق میکنه، انگار اصلا نباید دلت ازش بگیره انگار هرکاری میکنه درسته، نباید ازش گلایه کنی، دلش میشکنه، ناراحت میشه منم که طاقت ناراحتی هیچ کس و ندارم، چه برسه به مادر... مادر، مادر دوستت دارم xa0...

    ادامه مطلب