
سایتی دیدم به نام آرشیو، که تونستم مطالب حذف شده ی وبلاگ دخترم رو برگردونم... رفتم و سری هم به آهوحامی، وبلاگ دوران مجردی زدم... رفتم به اون حال و هوا... چقدر متفاوت بودم، خواسته هام، نیازهام، دغدغه هام خیلی دلم برای اون دوران تنگ شد، اما... هیچ وقت نمیگم کاش برمیگشتم به اون دوران. من الان فرزندی دارم، دنیایی دارم که با هیچ چیز عوضش نمیکنم فقط کمی مریض احوال و لاغر شده طفلک معصومم دعاش کنین لطفا xa0...
ادامه مطلب